piątek, 11 sierpnia 2017

Powitanie

Witajcie,

kilka słów o mnie:
imię: Marcin
(nie)znany jako: winster.
profil BGG
z kim gram: głównie z narzeczoną, więc moje spojrzenie będzie często z punktu widzenia partii dwuosobowej

I na początek to tyle. Czytając wszelkiej maści blogi na temat planszówek brakuje mi krótkich form treści z rozgrywki (a może po prostu na takie nie trafiłem),ale nie zapisu tejże, więc postanowiłem wypełnić tę lukę. Większość wpisów będzie "z punktu widzenia laika". Po prostu przemyślenia na temat tego co działo się podczas danej gry. Kiedy uznam, że grę ograłem wystarczająco, popełnię posta podsumowującego dany tytuł. I tyle. Jak się domyślasz po tytule, gram na podłodze. Stół nie zawsze wszystko mieści, więc "mój jest ten kawałek podłogi" i na nim grać będę. O!

Będę prowadził posty w formie aktualizacyjnej: po dodaniu wpisu na temat danej gry, będę go aktualizował z każdą koleją, tak aby całe opisy miały formę ciągłą, przypisaną do jednego tytułu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz